Tuuuba2222 ilacın içinde ki prospektüsü okursanız oda aydınlatıcı olur. Kısaca şöyle herkeste kanama yapmaz. Ama kanama yapması normal, yapacağı kanama da en fazla regliniz kadar olmalı, yada çok az daha fazlası. Emzirirken kesinlikle kullanılmaz. Kullanılırsa bile çocuk emzirilmez sanırım 3 4 gün annemin sütünü sağıp sökmesi gerekiyor. Full hormon o ilaç. Emzirirken kullanmayın sakın