aysezz ayni bende öyleyim o kadar iyi anliyorum ki sizi.Benim 4 yil önce beynimde damar yumağimda vardi ışin tedavisi ile kurtuldum cocuk yapmam yasakti cok bekledim kizimi tam kavustuk derken bunu yaşamak beni o kadar etkiledi ki kanserin k’si duymak anmak hatirlamak istemiyorum ama beynimden atamiyorum korkuyla yasamakta istemiyorum.Saglikla sınanmak cok zormus.Carpinti zaten basli basina ayri bir sknti gerçekten dermanim kaliyor nefesim daraliyor basladigi an.Allah yardimcimiz olsun korkularimi uzak eylesin dua edelim birbirimize insallah cektigimiz son sınav olsun evlatlarimizin hurmetine🙏