aysezz sürekli ultrasonla kontrol ediliyor ameliyattan sonrada ayrıca endokrin doktoruna gidiyor ilaçların dozları bi türlü ayarlanmadı ameliyattan sonra sonra boğazında yine ağrı oldu ultrasonda baktıklarında bi kaç nödül daha göründü dediler acaba ameliyattan mı kaldı yoksa yeniden mi oluştu ilçede yaşıyoruz biz ultrason doktoru ben biyopsi yapamam ses teline gelebilir dedi sonra bi prof buldum ben bursada ona gittik daha ultrasondan baktığı gibi ameliyatta tamamen temizlenmemiş dedi hemen biyopsi istedi kötü huylu ise sonu ameliyat dedi şükür biyopsi temiz çıktı şimdi kontrole gidiyor eşim sadece ama ne kadar daha gider bilmiyorum sonra bi ameliyat daha olabilir büyürseler