mematiii Kendisine güvenen kişi kimseye akıl danışmaz. Yapar bir tane daha paşalar gibi bakar.☺️ Ben isyan etmiyorum, zor olduğunu dile getiriyorum. Bu saat oldu bebeğim hiç uyumadı. Yorgun düşüyorum. İkinci, üçüncü, dördüncü çocuğu yapanların bebekleri kolay bir bebek ise, evlerini temizleyen yardımcı ablaları var ise, yemeklerini yapan kayınvalidesi-annesi var ise, kişisel bakımlarını yapıp kendisine zaman ayırabiliyor ise yapsın tabiki geniş aile güzeldir. Ben yetemediğim için, yorgun düştüğüm için ikinci bebek fikrini erken buluyorum. Hanımefendinin bebeği 13 aylıkmış, benim bebeğimde 14 aylık. İkinci çocuk için birinci çocuğun 3-4 yaşına gelmesi gerektiğini düşünüyorum. Aksi taktirde anne çok yorgun düşer, iki bebek, ev işleri derken sinir stres sahibi olur ve kaliteli çocuk yetiştiremez diye düşünüyorum. Bu benim fikrim. Yeterince açık yazdım diye düşünüyorum. ☺️