Yarenysra Evlat için her şeye değer. Rahme düştükten sonra canımız onlar için feda. Ama bilerek isteyerek yapmak bana sağlıklı gelmiyor. Ya da şöyle söyleyeyim isteyenlerin bebekleri bebek değil yetişkin gibi davranıyor. Yiyor, içiyor, uyuyor, oyun oynuyor ki ikinci bebek isteği geliyor. Ben kendimden örnek vereyim, bebeğim 14 aylık yeni yeni yürümeye başladı, koltuğa çıkmaya başladı. 1 dk. yanından ayrılamıyorum, şu an ayağımda sallıyorum, uyur inşallah diye dua ederek. Yani ben ikinci bebeği düşünsem mantıklı gelir mi size? Yemek, temizlik, kişisel bakım, eşle iletişim bunlar için zaten olduğu kadar olmadığı kader diyorum. Ben yetemiyorum, yetebilen 2 değil 5 tane yapsın.