Aslan1 bende aynı durumdayım inanın. Sütüm olmasa o yüzden emmeme durumu olsa bu kadar üzülür müydüm bilmiyorum ama süt var ve canı istediğinde gayet güzel emiyor ama alışkanlık haline ne yaptıysam getiremedim. Ben kullandığım silikon ucu değiştirdim, o zamandan beri daha sık emiyor silikonla her fırsatta en azından anne sütü alması için veriyorum tabi onu da bıraktırmak için uğraşıyorum bir yandan sakince emerken silikonu çıkarıp meme veriyorum bazen tutuyor bazen ağlıyor tutmuyor ve gördüğüm kadarıyla yeterli sütü de aldığını düşünüyorum emerken ama sağdığımda sütüm yok denecek kadar az geliyor artık daha sık emdiği için. 2 ay sonra işe başlayacağım sağdığımda süt gelmezse nasıl olacak bilmiyorum gerçekten. Herşey bir yana en çok bu durum çok zorluyor gerçekten. Öyle yapsam olmuyor böyle yapsam olmuyor. Tamamen mamaya dönsün istemiyorum. Mamayla büyüyen bebekte çok ama anne sütü varken yeteri kadar verememek gerçekten çok üzüyor