Valla size önerebilceğim tek şey kararlılık. Her bebeğin huyu suyu farklı oluyor tabi ama benimki de doğduğundan beri silikon uçla tutuyordu mememi ve ben çok ağlıyordum, hepimizin yaşadığı o düşme, steril etme konusundan vb. Meme ucum benim de yok sayılır ama işte emzirme onla alakalı değil, bebeğin kahverengi kısmı tutabilmesiyle alakalı. En son artık emzirme danışmanı ile görüştük evde, farklı hiçbir şey yapmadı.
Belki işine yarar annen veya yardımcı olabilecek biri varsa sana sen memeyi tutturmaya çalışırken veya az da olsa tutmuşken hemen ağzının yanından da ince şırınga ile anne sütü veya mama sık az az da olsa, süt geldiğini düşünüp zaten refleks olan emmeyi gerçekleştirsin. Böyle böyle tutabilir. Ben silikonları attım 3 gün oldu, savaşarak emiyoruz şu an ama alışkın olduğu bir şeyi bırakıyor sonuçta o yüzden zaman tanımak lazım.