melodininoglu benim iki gün oldu canım perşembe günleri yapılıyormuş , çok şükür sadece vurulduğu an ağladı ama kucağıma alır almaz sustu emdirmedim bile sağlık ocağında vakit kaybetmeyelim diye. Güzel de uyudu ama ertesi günü gece çok sık uyandı ama gene ateşi yoktu , şuan hala huysuz ama aşıdan mı bilmiyorum 😒