Tweety yaptırdım canım , çok şükür ilk an ağladı ama sonrasında sustu , emzir dediler ateşi 38 olursa calpol ver dediler , omzuna dokunmayın deri altında olduğu için yeri bozulur dediler , bacağına şişme yaparsa bezi ıslatıp yavaş yavaş silin dedi. İki gün duş yokmuş . Bunları söylediler☺️