Prenslerin_Annesi34 gittim detayli USG çekildi. 6 ayda bir kontrol diyorlar. Ama ultrason tarihi nerdeyde bir sene sonra ya denk geliyor 😂 üniversite de takipliyim ben, son gittigimde Dr Türk değildi Türkçeyi tam konuşamıyordu . Ne o beni anladı ne ben onu. Önemli bir şey değil 6 ay sonra kontrol dedi. Yanında yaşlı bir hemşire vardı. Oda bana hocalarının muayenehanesini önerdi oraya git o hemen bakar bakmaz anlıyor dedi. Ama gitmedim kaldı öyle. Ultrason tarihini bekliyorum. Bilmiyorum artık kafama da takmıyorum, çok sıkıldım, sürekli sağlıkla ilgili bir şeyler çıkıyor oğlumda onla ilgilenmekten kendime bakamıyorum umrumda da değil artık