Tazeannef merhaba, benimde sol mememde git gide büyüyen ağrısız sadece arada yanma olan bir kitle vardı. Sonra bu kitleden bir tane daha oluştu. Ultrason doktoru vakit kaybetmeyelim en iyi sonucu biyopsi verecek çünkü dedi ve ben acil şekilde biyopsi oldum. Şu an o küçük kitle de büyüdü, biyopsi yaptıkları daha da büyüdü ve yine bir tane daha çıktı küçük o da. Benimki sürekli ürüyor. Sonucum pazartesi çıkacak ama son 3-4 gündür bazen canım acıyor böyle içten içe sanki orası yarılıyor gibi acı oluyor. Size ne dedi doktor ? Açıkcası korkuyorum