Kbrmd Evet kızlar az daha kısa oluyor. Bende çok evham yapıyordum ama doktorum kiloya artık takılmamamı söyledi çünkü çok hareketlendiler. Eğer düzenli bir boy artışı varsa her ay, yaşıtlarından kısa olsa bile gelişim problemi değil. Önemli olan düzenli boy artışı 🌸