Kbrmd Merhabalar bebeğim 9 aylık kontrolünde 70 cm ve 8 buçuk kilo çıktı baktığımız zaman öyle zayıf duran bir bebek değil kilosuna takılmıyorum ama sanki boyu kısa mı sizde durumlar nasıl bazen görüyorum 6 aylık 75 cm diyorlar şaşıyorum bizimki minyon mu olacak 1 yaşına kadar kaç olur acaba
Sinem1205 Kbrmd yo bence gayet guzel boyu da kilosu da benim kızımda 71 72 cm çıkmıştı 9.ay da hemsiremiz gayet güzel dedi 🙂
printhelloworld Kbrmd persentil tablosuna göre boyunu kilosunu yorumlayabilirsiniz ben de eşim de uzun boyluyuz o yüzden benim kızımın boyu biraz uzun boy ölçüsü genel olarak genetiktir çocuğunuz da muhtemelen size yakın boylarda olur diye düşünüyorum
Yasemin-kckdgn Kbrmd bebeğiniz kız mı? erkek mi ? orayı kaçırmış olabilirim benim oğlum 8 aylıkken 76 cm idi ama kız erkek değişir sanırım 2 gün sonra 9 aylık olacak gittiğimizde öğreneceğiz ama doktorunuz sıkıntı olsa söylerdi belki minyon olur 👍
Kbrmd Edaaisleyen Yakınmış bizim kız ile öyle yorumlarda görünce takıldım bende yoksa takılmam hiç bazende abartıyorlar sanki
Sinem1205 Kbrmd bizim hemsiremiz cok güzel ilgileniyor sağolsun 🥰 Hatta cocuk doktorumuz da bu aylar da bebeklerin boyunu ölçmek cok da doğru degil ilerde cok fazla degiskenlik oluyor dedi
Catsmom Benim oğlumda 67 cm 8 ay 18 günlük doktor kısa kalmş dedi ama şöyle çok grip oldu yani bu tarz şeylerde gelişim durabilyrmş ama şu anlık sıkıntı olmaz dedi
Kbrmd Catsmom Belki uzun doğdu ya ona göre kıyaslamıştır inşallah uzarlar bebişlerimiz kilo alıyorsa yediği yarıyorsa sıkıntı yoktur inşallah
Kbrmd Sinem1205 Evet bende öyle duymuştum ister istemez insan meraklanıyor sağlıklı olmaları her şeyden önemli😊
Kbrmd miray31 Doktor bir şey dedi mi acaba boyuna biz daha doktor kontrolümüze gitmedik haftaya gideceğiz
Kbrmd printhelloworld Persentil tablosunda bir problem görünmüyor hatta e nabızdakinde yüzde 50 lerde ama internette daha düşük çıkıyor. Evet bizde anne babası olarak uzun değiliz genetik muhtemelen dediğiniz gibi
Kbrmd Yasemin-kckdgn Maşallah bebeğiniz uzunmuş normalde 1 yaşında 75 cm olmamalılar diyorlar tabi genetik muhtemelen bizde uzun değiliz sizin boylarda uzun galiba
Yasemin-kckdgn Kbrmd standartlara göre uzunum babada öyle doktor boy gelişimi gayet iyi dedi ben 36 haftada doğum yaptım 48 cm 2750 kg doğdu yani genetik faktör devreye giriyor dediğiniz gibi rabbim sağlık sıhhat versin evlatlarımıza🤲 önemli olan bu 😘
BeyCan_aks İyi bence de Bu ayları diş ayları , emekleme , keşfetme ayları olunca kilo veriyor bebişler
Kbrmd Dilaraaa2131 Ya maşallah bebeişinize erkeklerde bir tık uzun oluyormuş kızlara göre normal bencede ben fazla evham yaptım galiba😊