_Nehirim_ size önerim aşırı olmamak ile birlikte heyecanlı olmak gerekiyor ben ilk sınavımda aşırı rahatlıktan kaldım ve çok saçma bir sebepten 😂 2.sınavda heyecanlıydım debriyaja basarken ayağım titriyordu düşünün ve geçtim heyecan bazen iyi oluyo rahat olmaktansa çünkü rahat olduğunuzda beyniniz yapacaklarınızı zaten yaparım olarak algıladığı için sizi uyarmıyor ama heyecan varken beyniniz yapacaklarınızı size hatırlatıyor