_Nehirim_ Tatlican ya sen ciddi misin abla. 😄😄 İnşallah abla eger baktım heyecanımı yenemezsem dedin gibi yapıcam son çare 🥲
Tatlican _Nehirim_ Evet canm ama ben almak istemedim zaten kardesim alinca annem sende al dedi anlik heves oldu😄😄isteyince olur merak etme
Deletedmom_75 _Nehirim_ Hayir aksine cesaretlendim ve kendimi serbest bıraktım dikkatimi dagiticak sohbet etmediler uyardi beni dikkat et diye yani şeker gibiydiler kisaca, bir önceki sinavdakiler kazma gibiydiler zaten ellerim ayaklarim asiri titredi baslar başlamaz bi kere stop ettirdim parktada kaldim. Yoksa ben normalde derslerde güzel sürüyordum öncesinde de eşimle zaten tecrübem vardi tamamen komisyonların tavirlarina bağlı. Başarılar dilerim inşallah gecersiniz🤲
-Lina- _Nehirim_ hayır onların belli bir tablosu var ona göre mesela o sordukları sorular mavi hata ve 5 hakkın var. Ama emniyet kemerini takmamak kırmızı hata direk kalıyorsun o tabloyu incelemeni öneririm
sagopakajmerap _Nehirim_ ben 3.de geçtim. İlk ikisinde hocalar çok tersti böyle ters konuşuyorlardı. Üçüncü de şükür iyi bir hocaya denk geldim. Şu zorlu oldu yağmurlu bir gündü ve aşırı trafik vardı. Dur kalk yapmaktan bir hal olmuştum ama çok şükür geçtim
_Nehirim_ delirmeceler inşallah 🙏🏻 mesela yokuş kalkışda gel gör ki arabada 3 ve benimle 4 kişi olucak kaldırabilirim dimi😄
delirmeceler _Nehirim_ merak etme kimler kimler ehliyet aldı sinyal vermeden dönenler yokuşta arabayı stop ettirenler panik yapma heyecan güzeldir panik yapma yeter önemli olan kendine sahip çıkıp panik yapmadan günü kurtarmak başarırsın keyif almaya çalış
_Nehirim_ Tatlican ay 😄😄aynı kaderi yaşıyoruz desene benimde ablam aldı bana da dediler sende al ama ben hep isterdim kullanmak falan sadece cesaret edemiyordum ama kullanınca öyle bi özgüven geldi ki bı seferde heyecan olmaya başladı 😃
MamaBearGigi _Nehirim_ öncelikle sakin olun, sınavdan kalmanız ne hayatın ne de dünyanın sonu değil, kalbinizi ferah tutatrak girin sınava. Benim en büyük motivasyonum şuydu “ya bu dingil, egzoz patlatan yancı tofaşçılar ehliyet alabilmişse, ben hayli alırım” 😂
_Nehirim_ MamaBearGigi yaaa MamaBearGigi çokkk iyi ama o motivasyonunuz bende hep şöyle diyorum😂bu yaşlı amcalar kullanıyor ben neden kullanmayayım 🥲😂
Pol34 _Nehirim_ iyi bir komisyon üyesine denk gelirseniz sohbet edip heyecanınızı yenmenizi sağlıyorlar şansıma hemşerim denk gelmişti bana sohbet edip heyecanımı atmıştım
_Nehirim_ delirmeceler inşallah 🙏🏻 başlangıç noktasından ben gezdirip gelmek istiyorum başarıcam inşallah 🙏🏻🌸