Birşey olmaz kedi kuduz olsaydı çoktan kudururdu.Veterıner önünde olan kedinin öyle bir durumu farkedılırdı.Benım bebegımı de tırmaladı.Bişey olmadı.Kedıyı parkta sürekli görüyordum ve besledıgım bir kedıydı.Kuduz aşısınında bildiğim kadarıyla yan etkileri çok.Arastırın isterseniz.25 senedir kedi bakıyorum hamıleyken bile cok tırmaladı sokak kedısı.Yani sonuc olarak şüphelenilicek bir kedi gibiyse yaptırın tabi.Ama kedilerde kuduz çok nadirdir