Bebeğimi akşam üstü 18:40 gibi veteriner arkadaşımızın kapısının önünde kedi tirmaladi elini kanamadı ama eli çizik şuan bişey olur mu sizce sokak kedisiydi sevmek istedi bebeğim yanındaydım engel olamadım aniden tirmaladi araştırdığımda 72 saat içinde doktora gidilmesi gerekiyor deniyor bunu yaşayan var mı