Simaa-1 bendeeeeeee geldimmm diyet sandalına 😂 biz 3 aylığız acayip kilolarıma takıldım üçüncü sezeryanmm birbirimize destek olalım ben dikkat ediyorum arada kaçamaklarım oluyor tabi ama öyle üç beş kilo vermedim ödem de var sanırım neler yapmak lazım ya ben sabah kahvaltıyı yulaflı omlet salatalık domates el yapıyorum 11.30 civarı ara öğün kahve dut süt yapsın diye sonra acıkırsam yine kahve meyve yada dondurma akşamda en geç 7 de evde ne varsa az yiyorum üç kaşıkda mutlaka yoğurt yiyorum en 3 litre su ama yinede sadece 1 kilo vermişim 😣