silaa66 bebitonunannesi_ 2 tane takm aldım 2 sene olucak aynı kalıtede duruyor saten gecelık severek aldım
bebitonunannesi_ silaa66 yaa, bugün sütyen gördüm kap sütyenlerden beğendim ama nasıl çıkar bilemedim almadim
rivrivyapma bebitonunannesi_ yaa ben de sizin gibiyim bi şey almaya gidiyorum bambaşka şeyler de alıp çıkıyorum aktüelleri incelemeyi o reyonları gezmeye bayılıyorum evin altında şok var karşımızda da bim 1 Sokak aşağıda a101 var o uzak kalıyor gidemiyorum 😅
Deletedmom_70 bebitonunannesi_ bende öyle şu eksikti diye girerim bi dünya poşetle çıkarım eşim bazen kızar😂 bazı büyük A101 Bim marketlerde aktüel ürünler olsun züccaciye tarzı şeyler olsun daha fazla çeşitleri girer almasamda bakarım
iki_prens_annesi_ Laden yani hayırlı olsun mu desem Allah sabır versin mi desem bilemedim eski bı a101 kasiyeri olarak
Laden iki_prens_annesi_ hayırlı olsunu kalmadı artık 8 ay oldu başlayalı çünkü😁 Sabıra gerçekten çok ihtiyacım var ya🫠
iki_prens_annesi_ Laden evet baya olmuş artık sizde bilirsiniz müşterilerin yani insanlarla uğraşmanın çok zor olduğunu
Laden iki_prens_annesi_ bu benim ilk market işim değil çok uzun yıllar çalıştım ben zaten☺️ İnsanlarla uğraşmak her meslekte zor tabi ama böyle günde 300-500 insanın girip çıktığı yerler çok daha zor tabi malesef
1515g bebitonunannesi_ bizim yaşadığımız ilçe ufak eşimle izin günlerin de gezmeye market dolaşmaya çıkıyoruz genel de önce bim A101 sok ozpas sonra Eve geliyoruz 😀
iki_prens_annesi_ Laden sabırlar diliyorum hem iş hayatında hem annelikte ikisini bı arada yürütmek çok çok zor ben evde iki çocuğa ve eve yetişemiyorum bide çalıştığımı düşünemiyorum
Laden iki_prens_annesi_ çok teşekkür ederim❤️ Oldukça zor ama bir şekilde hallediyorum çok şükür. Bazen yorgunluktan ağladığım falan oluyor ama olsun🥹
Huma_kus34 bebitonunannesi_ Ahaha aynı ben 😅 kesınlıkle can sıkıntısına zincir marketleri dolaşırım 😂 akşamda almasamda ılla bakarım avm gibi gelıyo hıc yokta ıyıdır 😂