bebitonunannesi_ Ben genellikle o marketleri tercih ediyorum, bir de acaba sadece bende mi bu oluyo mesela bugün sadece sari güç almak için bime girdim kabartma tozu vanilya çikolata makyaj temizleme mendili vs.aldim 😂,birde aktüel ürünlere bakmaya bayılırım 🤭
silaa66 bebitonunannesi_ bakıyorum😂 seviyorum da dandik falan değil oraya gelen gecelik takımları bile cok guzel oluyor 😂
Baybars02 bebitonunannesi_ yakınımda file market var büyük , ürün cesitliligi ve düzenli oldugundan hep ordan yaparım alışverişi. A101 bime girmiyorum artık çok dağınık geliyo 😂
Dondurmalikahve bebitonunannesi_ Yaşadığım yerde BİM’den a101 den bol market yok onun dışında tarım kooperatif migros şok market var. A101 e eğimin dibinde olduğu için çok giderim
1ogretmen bebitonunannesi_ BİM’in aktüel ünrünlerine bayılıyorum ve bol bol da alırım😍 sadece süt diye girip 10 parça almam şoku😂😂
sadekahve_bitter bebitonunannesi_ oturduğum cadde bim şok a101 var hepsine sırasıyla giriyorum hem yürüyüş hemen eksik olan varsa alışveriş 😂
silaa66 bebitonunannesi_ 2 tane takm aldım 2 sene olucak aynı kalıtede duruyor saten gecelık severek aldım