Aselhuma41 tubasd rica ederim bu normalde aşı takviminde yoktu isteğe bağlı idi ama sonea zorunlu hale geldi çünkü kızamık vakaları görülmeye başladı yabancılardan kaynakli
tubasd Aselhuma41 evet bazı yerlerde bu durum karışıklık oluşturmuş sanıyorum 12. Aya kadar cagirilmayanlar var
Biz3kisiyiz_ tubasd bizim hemşire 9. Ayda pekiştirme olarak yapmıyoruz 1 yaşında yapıyoruz dedi ama doktorum yapalım dedi salgından dolayı hastanede doktorumuz yaptı 1 yaşında da tekrar ASM de yaptırdık
tubasd atlassmoms kızamık aşısının 1 dozunu 9. Aya çekmişler anladığım kadarıyla ama bizide 12. Aya kadar cagirmadi
tubasd -34 bizi 9. Ayda cagirmadilar kafam karıştı neden diye meğerse bir doz 9. Aya kaymış yada ekstra eklemişler eskiden 12 de oluyormuş sanırım
Aselhuma41 tubasd aslında cagrilmama sebebleri aşı az kendilerince zaten bir yaş aşısı içinde var diye gozardi ediyorlar
Biz3kisiyiz_ tubasd şehirden şehire değil mahalleden mahalleye bile değişiyor 😂 bu arada İstanbul da yaşıyorum ben
tubasd Aselhuma41 asi azlığıni yıl başlarında yaşıyorlar genelde ihalelerden dolayı sene ortasında asi azlığı olduğunu sanmıyorum ama hayırlısı olsun artık
tubasd atlassmoms haberleri olmadığını sanmıyorum ama dur bakalım nasip böyleymiş diyip 1 yaşı bekleyelim😄
Aselhuma41 tubasd valla artık nufusmu yoksa aşılar bilerek saklaniyormu Allah sonumuzu hayra getirsin her sene çok iyi biliyorum ne hikmetse iki yaş asisinda stok sorunu oluyordu kızamık ve o şaka gibi
Nvndmr tubasd bizede kontrol için gün verdi bende aşı yok mu dedim dedi ki 1 aşı tek var kızamık aşısı eğer tatile gitmycksnz 1 yaşında yapalm size kalmş dedi bende 1 yaşında yaparm artk madem aynı aşı gerek yok