tubasd Ayda aşı yaptırdınız mı benim sağlık ocağındaki ebem 12. Ayda çağırdı başka bir arkadaşımın 9. Ayda çağırmış aşı yapmışlar sizleri 9. Ayda çağırmışlarmiydi?
sessizkuzucuk tubasd Banada 9.ayda aşı olduğunu söylediler, fakat yaptırmayı düşünmüyorum. Zaten diğer aşıları da çok gönülden isteyerek yaptırmıyordum, gereksiz fuzuli çıkardıkları aşıyı yaptırma taraftarı değilim
Noname21 tubasd kızamık var 9. Ayda normalde bir yaşında yapılıyor ama erkene çekmişler hangi aşı söylemedi mi
Storymoon tubasd 9. Ayda pekiştirme aşısı vardı ben yaptırdım her hemşire sormuyor bizimki sordu olur dedim ben yaptırdım bi zararı yok
sadekahve_bitter sessizkuzucuk neden aşı yaptırma taraftarı değilsiniz genel olarak Hastalık bulaştığında ne kadar kötü olduğunu biliyor musunuz ?
tubasd Noname21 anladım teşekkür ederim öne çekilmiş bir aşı yani tekrar arttığı için öylemi 12. Aya verdi bize randevu demekki sadece 12. Ayda yapacaklar arkadaş soyledi ama benim hemsirem direk 12. Ayda gelin demişti ondan kafam karıştı
tubasd 0000Bahar anladım 9 da yapıp 12 de tekrar edecekler bize tek doz yapacaklar ozaman acaba şehirden şehire degisiyormu bu arkadaş başka sehirdeydi
tubasd Melis1706 bizi cagirmadi 12. Ayda gel dedi anladığım kadarıyla yeni bir doz eklemisler 9. Aya 12 dede tekrarı oluyor
Meri-Mel tubasd Normalde bu aşı kızamık vakasının çok olduğu illerde yapılıyormuş ya da yapılsa daha doğru diyor uzmanlar ama bulunduğumuz ilcedeki ebe ve doktor aşırı kuralcı ve aşıyı çok tavsiye ediyorlar bizde vurduracagiz bakalım ebemiz tatilden dönünce nasipse
-34 tubasd Yaptırdım tabiki İstanbul da yaşıyoruz kalabalık bir şehir tedbir amaçlı yaptırdım. Tanıdığım birinin oğlu maalesef kızamık virüsü nedeniyele özürlü kalmıştı.Risk almak istemedim haftaya ikinci kızamık aşımız var
tubasd -34 bizi 9. Ayda cagirmadilar kafam karıştı neden diye meğerse bir doz 9. Aya kaymış yada ekstra eklemişler eskiden 12 de oluyormuş sanırım