yagmurkokusu_ AcemiAnne8118 o zaman arkadaşların dediği ve benim dediğim leke gibi değil siz onu doktora götürün derim.
AcemiAnne8118 Opecert ilk doğduğunda tam popo çatalında vardı bu yeni oldu sonradan olan bir şey mi bu leke
Opecert AcemiAnne8118 sonradwn olan bişey değil dogumda da olmalı onu bilemem o halde bir doktora göstern dilerseniz
Aselhuma41 AcemiAnne8118 ilk doğduğunda yoksa siz yine gösterin en azından içiniz rahat etsin Mongol lekesi vs isede en azından doktor söylesin kimi demis odur diye ama doktor görmeden tanı koymamız yanlış ne olur ne olmaz
AcemiAnne8118 Aselhuma41 yarın sabah erkenden gideceğiz doktoruma fotoğraf attım gelmemizi söyledi sanırım mongol değil inşallah korkulacak bir şey yoktur
Yasse1208 AcemiAnne8118 merhaba benim kızımın da sırtında morluklar var sonradan oldu, sebebi neymiş sizinkinin acaba. Çnternette olumsuz şeyler yazıyor biraz korktum :(
AcemiAnne8118 Yasse1208 mongoş lekesiymiş korkulacak bir şey değilmiş çok şükür ki bizim de sonradan oldu bunlar tekrarlayabilen masum lekelermiş
Yasse1208 AcemiAnne8118 teşekkür ederim biz de doktora gittik bize de böyle söyledi doktor çok şükür , sağ olun 🙏🏻