Kubragolc şuan 28 aylık 10.50 kg 🫠 yani kilosu olmasın ama yesin derdindeyim ben. Çünkü eşim, ailesi herkes çok zayıf insanlar gen faktörü mutlaka vardır yapısında. Ama işte sorunumuz yemiyor, tatmıyor. Dün biraz zorlayarak 2 kaşık çorba içti 3. Kaşığı içince kustu, yeni bişey yerken böyle titreme geliyor çok zorlanıyor😔 kendi de çok mutsuz bu durumdan 2 kaşık çorba içtim ben anne gördün mü filan diye söyledi akşam peşine de kustu zaten, böyle olunca da çok üzülüyorum yemeyen insan mı var illa ki yiyecek zamana bırak diyorum ki doktoru bunu hep söylüyor ama nasıl bırakayım aç aç geziyor dayanamıyorum 🥺 Ergoterapiye başlayacaktık bizde ama açıkçası güven vermedi bana maddi olarakta aşırı çok haftada 3-4 gün gelin seans başı 1500dediler. Parasını da geçtim haftanın 4 günü kızımı yemek yeme kaygısıyla oraya götürmek istemedim, açıklayıcı da davranmadılar kimisi sadece yemek için gerek yok gelmesine dedi, kimisi ağır vaka 3-4 gün gelin dedi. Bu ne tezat, öyle kaldı. Siz kaç aylıksınız, yemiyor mu yoksa bizim gibi tatmıyor reddediyor mu