fa_sena_y sizin bebişiniz gayet normal bebek tepkisi veriyor bence. Çimene, çiçeğe kısacası farklı olan herşeye ön yargıları oluyor o dönemlerde. Duyusal hassasiyet olsaydı o saydıklarınızı da yaptırmazdı benim kızım öyle mesela ben hariç kimseye öptürmez, sarılamaz kimse vs. İyice tanıdıktan sonra geçiyor tabi. Biraz büyüdükçe eğer öyle bir durum varsa tekrar gündeme gelir İllaki şuan çok erken 🧡