Wrw gecer geçer bn 1 ay asimi yaptırdım gün başladı düzen e girmeye iki gün sadrce emmek için uyandı hatta korktuk biseymi oldu diye gece uyumaya alışsın diye los ışık kullanıyoruz çok konuşmuyoruz onla sabah ta 10a kadar tv kısık seste fln oluyo iyice uyuşun diye biz gece 11 12 gibi banyo yapıp emzirip uyutmaya alıştırdık sanırım banyo yapınca zaten uyuyolat ya öyle deneyin bide 😊