Momyyy1 barlassmoom Seferihisara çok gelmiştim abim askerlik yaptığı zamanda ziyaret için çok güzel yerler 😊😊❤️
Momyyy1 barlassmoom Ay herkesin tarifi farklı oluyor dimiii 😍❤️ İçinde nane ve soğan oluyor aslında ama naneyi salcayla kavurunca çok güzel oluyor ben öyle yapıyorum soğanı da deniycemmm ❤️❤️❤️❤️
barlassmoom Momyyy1 ayyy kesinlikle ben de naneyi kavururum muhakkak indirmeden 5 dk önce biraz daha atarım kaynarken misss 🥰 soğan gerçekten inanılmaz bir lezzet katıyor öneririm
Momyyy1 barlassmoom kesinlikle öyle çok lezzetli oluyor 😍 yarın deniyim kızzz soğanı bugün mercimek çorbası yapicam da 😄
ceriio barlassmoom nane hiç koymadım ama soğanlı yapiyordum kemik sulu hiç denemedim 🤭🤭 ama çok severim çorbayı yaaa😻😻
barlassmoom ceriio çok hoş oluyor 🥰 ay ben de yaz kış içerim. eşim elazığlı onlarda efsane çorbalar var lobik çorbası yaparlar mesela ay ay ay.. enfees
ceriio Momyyy1 ahaha evet bende televizyonda görmüştüm Adana’da da dul avrat çorbası deniyormus sanırım içine nohut da konuyor galiba 😅
ceriio barlassmoom bugün öyle deneyeyim unutmazsam 😂 lobik çorbası mi nasıl bir çorba ilk defa duydum ne var içinde
barlassmoom ceriio lobik var , soğan salça kavurma ve olmazsa olmaz tereyağı. bol nane var . dövme koyuyorlar yani aşurelik buğday. ama farklı tat severim dersen reyhan öneririm kesinlikle ımmm misss 😇
ceriio barlassmoom lobik borulceymis şimdi internetten baktım baya farklı bir çorba börülce aldığım zaman denenebilit aslında ama reyhan çok keskin geliyor bana ya pek yiyemiyorum onu eşim de pek yemez 😅
sadekahve_bitter Momyyy1 oğlum eşim şehir dışına çıktı kızımla tekim ona çorba yaparım bnde geçiştiririm belki airfryde kabak yaparım yanına yoğurt
barlassmoom ceriio börülce diyorlar ama elazığdakiler börülce değil:) lobik kendi bir ürün :) elazığ dışında bulunamaz diye börülce kullanıyor çoğu kişi. ama elazığda börülce değil lobik kullanıyorlar :)
ceriio barlassmoom internet kandırmış beni demek ki 😂 börülce (lobik) yazıyordu o yüzden öyle dedim 😂😂😂
BirDuaMeselesi Momyyy1 dünden karar verdiğim için bugün rahatım oh miss 😂 Garnitürlü beşamel soslu tavuk pilav salata yavrucaklarada çorba ❤