MommysMini Kcmnmvs bebeğim üç aylık olana kadar başından bi dk ayrilamazdim hep öyle olacak sanıyordum şimdi altı aylık oldu uyuduğunda her işimi yapıyorum uyanık kaldığı zamanlarda da eskisi gibi mızmız değil büyüdükçe kolaylasiyor yani🥰🥰
Kcmnmvs MommysMini Biliyorum canım bugünler geçecek hep böyle kalacak değil Allah’ın izniyle 🤲😌 Bana 40 ı çıktıktan sonra düzelir dediler külliyen yalan, hep öyle avuttular 😂 3-4 aydan sonra düzelme olur inşallah 🤲
barlassmoom Momyyy1 ben izmirliyim :) eşim elazığlı, ama izmirde yaşıyoruz 😇 yaa çok teşekkür ediyorum🤍 çok incesin.. neden olmasın yolumuz düşerse umarım rastlaşırız🎈
ceriio Momyyy1 bende erişteli yeşil mercimek çorbası yapcam sakala çarpan çorbası deniyormus 😂😂 bir de türlü gibi birşey yapayım dedim kabak patlıcan patates kızartıp borcama dizip kıymalı sos dokup fırına aticam 😅 yanına da salata
barlassmoom ceriio babaannem afyonlu efsane güzel olur, içine bol nane😋 soğanda kavurursanıız tadından yenmez.. içine varsa bir de kemik suyu üüüff
Momyyy1 ceriio bende dün karışık kızartma ve mantı yapmıştım 😄😄 yoğurtlu güzel gidiyor 😄 Ama yeşil mercimek çorbasınin adı degisikmis bndhjdkdmdmd
Momyyy1 barlassmoom Ay herkesin tarifi farklı oluyor dimiii 😍❤️ İçinde nane ve soğan oluyor aslında ama naneyi salcayla kavurunca çok güzel oluyor ben öyle yapıyorum soğanı da deniycemmm ❤️❤️❤️❤️
ceriio barlassmoom nane hiç koymadım ama soğanlı yapiyordum kemik sulu hiç denemedim 🤭🤭 ama çok severim çorbayı yaaa😻😻
ceriio Momyyy1 ahaha evet bende televizyonda görmüştüm Adana’da da dul avrat çorbası deniyormus sanırım içine nohut da konuyor galiba 😅