tekbasimabakiyorum Her şey inanılmaz pahalı. Kışın ne olacak korkusu hepimizde var. İnanılmaz bir yozlaşma var. Suriyeli Afgan sorunu da başımızda büyük bir dert. Yurtdışı gezilerimde ülkenin refahına göre mutluluk seviyesini kendine yetebilmenin değiştiğini gördüm. Kanunlar yetersiz burada. Bir haber okumuştum adam Danimarka da boşanma davalı olduğu eşinin tr ye gelmesini bekleyip Türkiye de öldürdü hem de kızıyla birlikte. Neden? Çünkü yurtdışında yapsa daha ağır cezalar var ama Türkiye de caydırıcı olmayan cezalar nedeniyle yatıp çıkarım mantığı. Üreten ve üretici toplum değiliz neredeyse artık. Vergiler çok fazla. Bütün bunlar toplamında daha çok çalışma çocuğa yetme eve yetme kaygısından kimse mutlu muyum diye bile düşünmüyor. Çünkü biz anneler babalar çocuğumuz için yarış atı olduk. Devlet okulunda Suriyeliler sokaklarda suriyeliler. Çok büyük bir güvenlik sorunu var. Türk milleti yokluktan var eden bir millet.Ovalar bereketli. Türkiye’nin tüm illeri hatta ilçeleri bile ayrı kültür zenginliğine sahip. Ama üretmesinler diye uğraşan bir hükümet var. Emekli adamın maaşı 10000 kirası 12000. Yıllarca hizmet etmiş.Bu kıştan o kadar endişeliyim ki. İnsanlar endişeli,mutsuz. Aslında daha çok şey var. Neden mutlu olalım ki? Mutlu olsak bu şartlarda zaten uzun sürmez umutsuzluk aşırı.