tekbasimabakiyorum Eğer çocuğuna iyi birşeyler yedirmeyi geç canı çektiği meyveyi alamıyorsan,okulda ki gezilere maddi imkanlardan dolayı götüremiyorsan,çıkıp bi cafede keyfine bakamıyorsan,yıllarca çalışıp sürekli zamlardan dolayı bi sap alamayıp tatile gidemiyorsan ,istediğin bakımı yaptırmıyorsan ,sürekli etrafında (%50 ‘lik kesim)bu haline de şükür et sen kıtlığı bilmiyorsun ,kuyruğu bilmiyorsun diyorsa .Çocuklar maddi imkansızlıklardan dolayı istediği okula gidip okuyamıyorsa ,kadın sürekli evin için kocası yardım etmezse ,tabi mutsuz oluruz.Artık çocuğumuz dışarıda hangi Suriyeli tarafından tecavüz edilip taviz edilip öldürülüp bir yere atılacak korkusu ile kadınlarımız paranoyak oldu .O yüzden olabilir.