Bağış alamaz diye tek bir cümlem yok senin okuduğunu anlamada problemin var veliden ZORLA bağış kayıt parası öğretmen parası öğleci sabahçı parası alamaz diyorum, Yasal değil diyorum. Okul bağış almaz demedim ZORLA alamaz dedim, suan 1000 TL ver öğleci yapalım demek zoraki para almaktır. Veli isterse gönlünden koparsa bağış yapabilir buna kim mani olabilir ama bağış diye 1000 TL ver cocugu öğleci yaparız demek hırsızlıktır hırsızlıktır hırsızlıktır.
Tamam işte aynı kapıya çıkıyor velilere dilenme noktasına getirmesin devlet bunu devlete söyle demişsin neden velilerden para dilenme noktasına getirecek bu devlet okullari aciz mi para yollayamıyor mu?
Daha Fazla muhatap olmayalım iyi günler.