Oğlum devlet anasınıfına gidecek bu sene. Sabahçı veya öğlenci olacağı kura ile belirlenecekmiş. Ama istersek 1000 tl verip öğlenci yapıyorlarmış. Öğlenci çıkarsa eşim yoğun çalışıyor ve 2 haftada 1 falan haftaici bizi gezdirebiliyor. Bazı gunler oğlumu anasinifina göndermesek bugun gelmeyecek desem yeterli oluyor mu ? Ya da ayda bir iki gün okuldan erken almak istesem bir şey olmaz dimi ? Bir de sabahçı mi daha iyi öğlenci mi ? Sabahçı 8 ve 12 buçuk arası. Öğlenci 12 buçuk 5 arası galiba. 2 yasinda da kardesi var evde