asah_1712 ben hep ütü konusunda çok beceriksizim sanıyordum halbuki annem küçükken bana mutfak örtülerini ütüleyerek hayata hazırlamıştı skdjdjd marketlerden alırdım hep atanınca arzum evlenirken Migros’tan fakir almıştım, geçen gün Philips Azur aldım öyle en son çıkanda değil orta hallisi. Ya meğer ben ütü yapmıyormuşum öyle kendimi eyliyormuşm