Deletedmom_62 asah_1712 bence ütüleyende. Şahsen ben ne kadar uğraşsam da çok harika ütü yapamam kırışık kalmayacak kadar ütuleyebiliyorum😀
uynakbalina asah_1712 ütü iyi olmadıktan sonra ütüleyen iyi olsa ne olur ısıtmayan kırışık açmayan ütü ne işe yarar ki bence ütüyle alakalı
Pol34 asah_1712 ütünün çok etkisi var, bazıları tek geçişte jilet gibi yapıyor ama ütüleyen de önemli ne demiş usta düşünür Burhan altıntop : “ gömleği gösteren ütüdür, kadını gösteren o gömleğe yaptığı ütüdür. “ 🤣
Ahhannelik asah_1712 ütünün çok büyük onemi var bazı ütüler ne yaparsanız yapın düzgün ütülemiyor ama tabi yapaninda özenerek yapması diye birşey var ütü yapmayı sevmem ama kırışık şeylerede tahammülüm yok haftada 2 3 gün ütü yapıyorum her seferinde lütfen ütü yapan makina çıkarsınlar diye dua ediyorum 🤣🤣🤣
Minikkusuumm asah_1712 bence ütüde ütü yapmayı hiç sevmem ve yapamam ama ütüm o kadar güzel ki çok güzel ütülüyor