Sheyla 06noname bu günler geçiçek ilk başlarda emin olun hepımız yaşadık böyle şeyleri gecmıycegını düşünüp üzülmeyin lütfen cok normal daha cok kücükler dünyayı bilmiyorlar ne yapmaları gerektğinide her bebek çok başkadır kımsenın bebeği kımsenınkıne benzemıyor bunuda unutmayalım zamanla düzene giricektir herşey ağlamayın demiyorum asla ağlayın içinize atmayın tutmayın kendınızide ama hep şunu söyleyın o daha çok kücük ve zamanla herşey bir bir yoluna giricek 🤗🐣
Beyzaaktas Sheyla bebeğim gece uyumadığında sürekli aranıyor ve bende saat başı emziriyorum acaba çok mu sık emziriyorum. Çok acıkmış gibi hallere giriyor ve sonra istifar erecekmiş gibi sindiremiyor gibii oluyor normal mı
Sheyla Beyzaaktas zaman kavramına takılma o ne zaman ısterse ozaman emer genelde dr bana bebek yogurt kıvamında cıkarırsa normal dedi fazlasını cıkarımış ama benım bebegım hep kusardı ama emmek ısterdı hep bunlar normal surecler 🤗
06noname Gözümü açamıyorum artık yeni uyuttum inşallah uyanmaz hemencecik de bir saat uyuyabilirim …karnımdyken rahatmış çıktı mafetti ya 🤦 inşallah geçecek umut fakirin ekmeği artık…
ekim-22 Beyzaaktas uyumaya çalış canım vücudunun dinlenmeye ihtiyacı var bebeğine daha sağlıklı bakabilmek için
Uffu Beyzaaktas bazı günler böyle olabilir gazı vardır biyeri ağrıyodur sizin kucağınızda rahatladiğı için sürekli emmek istiyo olabilir
Sheyla Beyzaaktas evet hep her agladıgubda inanın etrafındakıler emzır emzır dıyıp durdu en sonunda bana geldıler bana inek muamelesı yapmayın yeter dıye 😄😄kusuyodu ama emıyodu yıne zamanla kusma azaldı zaten
Aslibora Beyzaaktas dilleri yok ki anlayalım çok masumlar sabah ezani okundu 5 gibi zorla uyudu ve 3 saat uyuyup 8 de geri kalkti sıcaklardan dolayı galiba 🤕
Mummyy20 Bizimki de uyumazdı, kafaya çok takardım yenidoğan bebeğin saatlerce uyuması gerek diye. Hala çok uyuyan bi bebek değil zaten de.. uyumayabiliyorlar yani.
Umay17 Beyzaaktas burnu tıkanık olabilir serum verip aspiratörle çekmeyi deneyin 28 günlük bebeğimiz memeden ayrılmıyodu sürekli huysuzlaniyodu agliyodu burnunu tıkanmıştı açınca direk uykuya bıraktı kendini
tuuuba Beyzaaktas memeyi yalnızca karın doyurmak için değil dünyayla irtibat kurmak için istiyor bebekler. Anne sıcaklığını hissedebilmek için. İstedikçe memenize alın onun şuan size çok ihtiyacı var memeyi yalnızca karın doyurma olarak düşünmeyin bebeğiniz için
Beyzaaktas tuuuba ama emiyor çok emmek istiyor ve karnını doyuruyor ağzından burnundan geliyor bu sefer. Yoksa neden emzirmeyim işimin adı ney bebegğimden başka bir işim yok
Ed5242 Beyzaaktas keşke böyle zamanlarda biri olsa yanımızda bunaldigimiz yerde sen biraz dinlen ben ilgilenirim dese. Aslında çok normal yaşadığınız şey. Ama insan birden neyin içine düştüğünü anlayamıyor. Hormonlar ayrı yeni doğum yapmışsın vücudun toparlanmaya çalışıyor ayrı. Uyuyamadikca susturamadikca bende oturup ağlardım bebeğimle şimdi bir yaşına geldi ve o eski hallerinden eser yok uykusu düzene girdi sevgime bilinçli karsilik veriyor. Gecmezmis gibi geliyor insana ama çok çabuk büyüyorlar. Sabriniz enerjiniz bol olsun inşallah
Beyzaaktas Ed5242 o kadar çok istiyorum ki şu günleri bir an önce atlatmayı. İnşallah geçecek Allah razı olsun 🥲
Nazfiruze Beyzaaktas benim bebeğim de öyleydi çaresizce geçmesini beklerdim ama o zamanların nedenini anlıyorum sürekli emmek istiyorsa siz çıkardı sanıyor olsanız da gazı vardır hala gazı olan bebek tok olsa da emmek ister. Ben hergün 2 fincan rezene ve kimyon tohumu çayı karıştırıp içerdim normal kimyonu bir çay kaşığının ucuyla da bebeğime verirdim denemesi size kalmış..
Nazfiruze Beyzaaktas ha birde idrar yollarına baktırın mutlaka bize öyle yaptılar. Gizli enfeksiyon varsa her çiş yaptıkça canları yanıyormuş biraz zor o tahlili vermek ama atlamayın derim 🙏
Beyzaaktas Nazfiruze gece doktora gittim çok gazı var dedi. Lavman yaptı çıkardı rahatladı biraz. Sen yediklerine dikkat et diyor ben ne yiyip ne içecegm. Siz nasıl yaptınz