06noname bu günler geçiçek ilk başlarda emin olun hepımız yaşadık böyle şeyleri gecmıycegını düşünüp üzülmeyin lütfen cok normal daha cok kücükler dünyayı bilmiyorlar ne yapmaları gerektğinide her bebek çok başkadır kımsenın bebeği kımsenınkıne benzemıyor bunuda unutmayalım zamanla düzene giricektir herşey ağlamayın demiyorum asla ağlayın içinize atmayın tutmayın kendınızide ama hep şunu söyleyın o daha çok kücük ve zamanla herşey bir bir yoluna giricek 🤗🐣