Hilallsarac her deprem postunda lince gerek yok. Kadın daha fazla ne önlem alabilirim diye sormuş. Korktuğu için de hislerini aktarmış. Korkacaksanız bu kadar detaylı okumayın. Başlıkta kocaman İstanbul depremi yazıyor. İçerikte pasta tarifi görmeyi beklemediniz değil mi?
Kendinize deprem anında sığınacak bir alan belirleyin. Belirlediğiniz alana paketli (tozdan etkilenmemesi için) gıda, su, bebeğiniz için mama ve biberon, düdük ve internette afadın afedzedelere örttüğü battaniyeler satılıyor adını unuttum. Onlardan alıp koyun. Aklıma şu an için başka bir şey gelmedi. Allah yardımcımız olsun.