Hilallsarac egerki giriş katta oturuyorsanız deprem zamanı direk kendiniz ve bebeğinizi direk dışarı çıkın egerki 2 veya 3 kattaysaniz aşağıya inmek yerine yukarı katlara çıkın kurtulma olasılığı daha yüksek odanızda dolap bulunması daha iyi aslında beton çökünce dolap üstüne gelip size bı alan açar kurulmak için ve deprem zamanı sakin ama sakın deprem çantasını almak için vakit kaybetmeyin almadan direk dışarı çıkın o size zaman kaybı yaratır egerki oldu cikadiniz ozaman çantayı bebeğinizin dibine koyun sağ kalırsanız ordaki yicekleri yerseniz artık ne koyduysaniz egerki takıların varsa altın falan üstünüzde hep bulunsun egerki bişey alamazsaniz evden ev yıkılır bari uzerinideki altınlar takılar size bı nebze idare eder vicdanlı bı ulkedeyiz kimse aç kalmaz bı ekmek bulunur elbet bide çocuğunuzun yanında bı battaniye bulundurun dışarı çıkınca sadece onu alıp çıkın gece yatarken boynunuzda bı düdük bulundurun insanlara sesinizi duyurmak için korkunun ecele faydası yok kaderimizde ne varsa yaşarız Rabbim herkese hayırlı ölüm nasip etsin bu dünya zaten fâni asıl onemli olan öbür taraf Rabbim cennete sevdiklerimizle birlikte olmayı nasip etsin evde bolca dua et senin evladın kaderini en iyi Rabbim kararlastirir canım gece yatmadan önce bolca dua oku olabildigince evladın sana yakın mesafede olsun rabbim gönlüne ferhalik versin cnm