Baybars02 genellikle geceleri bu uygulamaya bebeğini uyutup günün yorgunluğunu stresini atmak için giren anneler var, böyle şeyleri görmek zorundalar mı? Evet posta girmezlerse zorunda değiller ama başlığa da “istanbul depremi” yazmış yeterince içerik ortada. Öyle ya da böyle bu deprem olacak insanoğlu elinden geleni yapıp gerisini allaha bırakmaktan başka çaresi yok öyle değil mi?