Kızlar selam ben bu deprem uzmanı İstanbul’da deprem yakın diyip taşındıktan sonra uyku uyuyamaz oldum. Bebeğim daha 5 aylık beşiği yatağımın yanında ama hafif boşluk bıraktım beşiğin tekerlerimi sabitledim sarsıntıda savrulmasın diye bide beşiğin yanına bebeğime deprem çantası hazırlayıp koydum. Çok korkuyorum. Psikolojim çok bozuldu. Tek korkum bebeğim. Ya enkazda kalırsak sağ olursak ama bebeğim aç kalırsa. Yada biz ölürsek bebeğimizi birileri çalarsa kaybolursa. Yani sürekli ağlama modundayım. Taşınmak istiyorum deprem riski az olan yerler Sinop ve Ankara bide Rize Trabzon var ama işlerimiz İstanbul’da ha diyince taşınamıyorsun. Çok kötüyüm çok kaygılıyım her köpek ulumasında havlamasında irkiliyorum. Gardropları sabitlettim yattığımız odada dolap yok zaten ağır düşüp hasar verecek eşya bulundurmuyorum. Ama 7.2 deniyor taş üstünde taş kalmayacak diyor uzmanlar. Enkazlar haftalarca kaldırılamaz cesetler kokup hastalıklar yayılacakmış tam bir felaket ya. Bebeğim için başka ne önlem alabilirim? Bu kaygıdan nasıl kurtulabilirim bilmiyorum