Bnm kızım iki yaşında o da konuşmuyor konuşmak canı istemiyor bilerek konuşmuyor. Tüm komutları soyledigimiz herşeyi biliyor anlıyor uyguluyor. Baba dede nene memi ve bebi derdi sadece 1 haftadır anne abi anane ay ayı amin vs baya açıldı şuan birden konuşacak heralde diye düşünüyorum. Doktora da gittik otizm açısından hiçbir sorun yok dedi göz teması var komut alma var herşeyi parmakla gösterip defalarca soruyor. Yapısal olarak da sakin ürkek bir çocuk utangacligi da var zamana bıraktım. Kitap bakıyoruz sorduklarına cevap verip sürekli konuşuyoruz yaş çok ilerlerse daha farklı dil terapileri vs bende düşünebilirim. İsterseniz araştırın çünkü çocuğun konusamamasi onda sinir ve asabiyet oluşturuyor derdini anlatamadigindan.