OncedenGurme Seftalikokuluhikayem20 konuşmuyor derken keşke yaş, cinsiyet, kelime sayısı gibi detaylar verseniz de yardımcı olsak
hunilimomm Seftalikokuluhikayem20 yaş ne gibi kelimeler kuramıyor benim gorumcemin oğlu 2.5 yaşına kadar anne baba dışında hiç bişe konuşmadı birşey istediği zaman aaa hiii veya daha değişik sesler çıkartıyordu ama o parmak.emiyordu onu biraktirdilar sonra konuşmaya başladı
balmom Seftalikokuluhikayem20 hiç vakit kaybetmeden götürün, benim oğlum 2,5 yaşımdan beri gidiyor dil terapiye
Meryemgundogdu Seftalikokuluhikayem20 eğer kelimeleri varsa götürmeyin ama hiçbir şey yoksa gönlünüzü ferahlatmak için gidebilirsin. Ergoterapi ilgileniyor herhalde böyle durumlarla. Ama birçok çocuk geçte konuşabiliyor. Akrabalarımdan 3 yaşı doldurup konuşan oldu bazıları geçti bile ama biranda şakır şakır konuştular. Her şeyin vakti var siz iyi düşünün🙋🏻♀️
Seftalikokuluhikayem20 OncedenGurme 3 yaşında erkek kelimesi de baba nenne dede acıyor acıdı gitti yes no
Seftalikokuluhikayem20 Meryemgundogdu Bize de çocuk doktoru 3 yaşını bekleyin eğer konuşmazsa götürün dedi ama yok aynı değişen hiç bişey yok
OncedenGurme Seftalikokuluhikayem20 göz teması var mı? Oyuncakları amacına uygun oynar mı? Komut alır mı?
Seftalikokuluhikayem20 hunilimomm Bizim öyle parmak emme yada emzik falan öyle şeylerimiz yok kelimeler sadece baba dede nenne acıdı acıyor gitti yes no bunları söylüyor 3 yaşında ilerleme kat etmedi hala aynı
Seftalikokuluhikayem20 OncedenGurme göz teması çok güzel oyuncaklarıyla istediği gibi oynar komutlar çok güzel uyuyor
OncedenGurme Seftalikokuluhikayem20 o zaman bir dil terapistine gitmenizi öneririm. Öncelikle gelişim testi uygularlar. Sonra duruma göre bireysel ya da grup derslerine başlatırlar. Tavsiyelerine uyar ve evde de uygularsanız kısa sürede ilerleme kaydedersiniz
Kbra41 Seftalikokuluhikayem20 iyi geceler . Benim de oğlum 3 yaşında. İnanın toplasan 10 kelime’si anca vardı.kreşe gönderdim. 1 ay icinde bül bül oldu. Eğer durumunuz müsaitse gönderin derim.
Yakamoz__00 Ben olsam götürürdüm giturun ne kaybedersiniz en azından bir sorun varsa geç kalmamis olursunuz