incir-receli Merhabalar, benim küçük oğlum 3 yaşına yeni girdi. İsmine seslendiğimizde bakıyor diğer odadan bile koşup geliyor ama başkaları seslendiğinde bazen bakmıyor. Onun dışında göz teması var. İşaret eder. Taklit yapar. Hayvan isimlerini söylüyor seslerini çıkarıyor. İngilizce ve Türkçe olarak 20 ye kadar sayabiliyor. İngilizce alfabeyi ezberledi ne desek tekrar da ediyor şarkı söylüyor. Takıntılı davranışlar yok parkta da güzelce oynar oyuncakları ile de öyle ama yinede otizm olma ihtimali var mıdır her yabancı seslenene bakmadığı için.