Kızlar selam, 8 aylık bir kızım var. burada kanat çırpmaktan bahsetmişsiniz. Benim kızımda bunlardan sadece kanat çırpma hareketi var ama çok yapıyor bu durum canımı sıkıyor hep aklıma otizm geliyor Allah korusun. Göz teması var ismine çağırınca tepki verir. Bana göre çok akıllı bir çocuk. Konuşmaya da başladı ablasını görünce bilinçli şekilde abba gel diyor. Eli kolu durmuyor kız kardeşlerim bile neden böyle yapıyor demeye başladı. Bu durumdan şüpelenmelimiyim.