Mehtap08 adet gecikmesi oldu ve bebeğim beni emmemeye başladı ilk gün dedimki ek gıda ya geçtik mama da destekliyordum zaten onlara alıştığı için yapıyordur geçer daha sonra ertesi gün gece hiç emmedi sabah kalkıp hemen sütümü sağıp biberon ile verdim içmedi tadına baktığımda sütümün tadı değişik geldi bana hemen test yaptım çıktı ben normal hamilleik sandım ama değerim 2 ye katlamadı hiç 2 3 falan diye yükseliyordu daha sonra dış gebelik olduğunu anladı dr ve kürtaj oldum