YYenianneeee Kızlar spiralle hamile kalan var mı ya? 4 ay önce spiral taktırdım ama her ay ayy hamile miyim acaba diye tribe giriyorum benim gibi olan var mı? Yoksa siz normal misiniz?
Bugleminannesi28 YYenianneeee taktirali 15gub oldu 15gundur tripteyim jajsjs🤣 ama bu spirakke değil benle alakalı her ay adet olmayı dört gözle bekliyorum adet olana kadar da AA şöyle oldu hamilemiyim aha bu belirtisi diye tribe giriyorum shjshsj🤣
AgentMom YYenianneeee 3 senedir spiral takılı ama tribe girmiyorum. Çünkü ekstra geri çekilme de yapıyor eşim. Spiralin vücuda alışması 6 ayı buluyor. Az daha bekleyin alışma sürecidir
Elfkaraks YYenianneeee bende 1.5 ay oldu taktıralı 1.5 aydır psikolojim bozuldu kaydı kayacak diye kontrole gittim genelde kaymalar ilk 2 haftada yaşanıyor dedi
YYenianneeee Elfkaraks sende yan etki olarak regl dönemlerinde çok sancı oldu mu bende oluyor. Ayrıca yumurtlama dönemlerinde de sancım oluyor ve göğüslerim şişiyor.
Mevoo25 YYenianneeee hamile kalmayı engelliyor ama geri çekilmeylede destekleyebilirsiniz birde hamile kalınsada spiralin çıkarılması gerekiyo oda keseye zarar verebiliyo düşük olabiliyomuş
Elfkaraks YYenianneeee regl dönemime henüz gelmedi ama kanamalar oldu belime bacağıma vuran ağrılar oldu ara ara ağrı devam ediyor kanama kesildi fakat akıntı başladı yan etkisi çok :(
Deletedmom_63 Mehtap08 en küçük kızı 8 yaşında ben hemsryle konuştum pezarnatif ilişkinin başında takılırsa/99.99 korunursun dedi kızım 4 aylık olck hamile kalmadım 😂
Zehrakizim06 YYenianneeee aynen kaymış bide spiral adet düzensizliği yapıyordu farkedemedi öğrendiğinde 3 aylıktı
superkahramanbiranne YYenianneeee düzenli kontrol şart bence. Bende spiral taktırdım. Önlemimi aldım . Önlem bizden taktir Allahtan artık. Hatta başlayabilirsin dedi dr ikisini bir götüreceğim inşallah. Benim de 3 ay oldu