Ummuhan321 Smsmssm Acı ağrı yoksa bir şey olmaz ben normal doğum yaptım 2 ay oldu çok şükür iyiyim kontrole falan da gitmedim ağrın acın yoksa gerek yok
limoncicegimFO Smsmssm biliyorum kı cnmm rahim toplanmaya başlamış Dikişlerinde iyileşiyor demişti ilk hafta kontrol de