Selam kızlar doğum yapalı 6 gün oldu normal yaptım hastaneden çıkışım yapılırken ebe bebeğe baktı haftaya sende kadin doğuma kontrole gel dedi bebeğimle aynı gundu sarılık testi için götürdük devlete fakat kadın doğum doktoru 1 saate gelir dediler bebeğim de durmadı orda zaten kan aldılar ondan eve geldik gidemedim yani ilk doğumum özelde oldu hiç. Böyle kontrole gel haftaya demedi neden böyle dedi acaba bana benim normal doğumda plesanta mi ne çürüyomus az daha dedi ebe ama iyice temizledik dedi anlamadım gitti yani