Pemberuj 0000Bahar ay en güzeli ya ben manyak gibi hep jilete vurdum ilk agdamı yaptırdım işte 2 hafta önce çok acıdı ama değdi yani tertemiz bir ay boyunca 😀
Zencefillikurabiye Aslanpars size kim önerdi acaba bu kremi yan etkisi falan olur mu ? Birde işlemden ne kadar süre önce sürmem gerekir acaba ? Alıp denemek isterim
Asya_2023 Hamilelik bidaha düşünmüyorsanız gidin bekarken gittim acıdı ama temizde oldu ve azalıyo da renginide açılıyo gebelikde hormonlardan tekrar cıkıyor ona göre gidin derim.
KLORAK Zencefillikurabiye askı bembeyaz görünce ne ğüzel pıttıgın var demedikleri gibi kararmış görünce de ögg demiyorlar (mesleği yaptığım için söylüyorum ha kol açma kuku)
Fatma6328 Zencefillikurabiye canim benimde bikini bölgem.ve koltuk altım kara bende inan çok utanırdım benimki ama gebelikten değil doğuma yakın agda yaptırmam lazım ama bende utanıyordum kuaföre randevu aldım gittim kadının bana dediği sen nesin öyle şeyler goruyoruzki dediler artı bende kiloda var kadın bana o kadar güzel davranıp cesaret verdiki utanma git lazerine paranla yaptırıyorsun Zencefillikurabiye ı
elflegolas Zencefillikurabiye trendyoldan blissha markasının tüy inceltici serumunu aldım içeriği bitkisel yağlar karınca yumurtasından daha iyi geliyor
HeeSenCokBiliyon Zencefillikurabiye 2 yıl boyunca gittim ben kaç kişi gördü sayamadım bile hep personeller değişiyordu çünkü 😂 evet ilk bir kaç seans çok utandım sonrasında ben de alıştım ki ben de sizin gibi sürekli jilet kullanıyordum başka bişeyle yapamıyordum kararma desen herkesin kararmaları vardır illa jiletten olmuyor ki kararma git kız git amaaan rahat edersin
ftmylm Zencefillikurabiye bırakın ağızları yarılana kadar konuşsunlar arkanızdan konuşacakları varsa onların işi bu edepli olan zaten konuşmaz ama tek çekinceniz buysa bence yaptırın kime ne oranızdan renginden hem zamanla açılıyor rengi endişelenmeyin