Zencefillikurabiye Pemberuj aldım randevuyu çok heyecanlıyım inşallah bende yeneceğim gidip tertemiz olacağım 😂
Pemberuj Zencefillikurabiye aynen tertemiz olucaksın valla canın yanıcak jiletten dolayı ben zor durdum bide canım çok tatlı 😀😀 ama şimdi çok mutluyum 😀
0000Bahar Zencefillikurabiye evet evet evlenmeden önce bende niyetlendim randavu bile almıştım sonra sivilce tedavisi oldum öyle kaldı hem ten rengi de de açılma oluyormuş canım
0000Bahar ZeynepOzcan bu manikaların bi kaç türü varmış sanırım siz hangisine gidiyorsunuz birgün. Gidersem aklımda bulunsun 😂
Bedis- Bende gitmeyi düşünüyorum ama. Suan emziriyorum emzirmeyi kestikten sonra mı gitmem gerekiyor tam bilmediğim için
Zencefillikurabiye Bedis- hamilelik dönemi için önerilmiyor ama 3mzirme dönemi için bir bilgim yok doktorunuza danışın bence 🌸
MommysMini Zencefillikurabiye ben de başta utanmıştım sonra seanslarda sürekli sohbet ettik gayet rahattım hatta seanslarım bitince kız bana dur bekle diyip sarıldı 😂 yani kimse senin oranı buranı düşünmüyo işine bakıyo 😂
Pemberuj 0000Bahar valla acıyo canım jilet olduğu için mesela tek baş yerde 3 kıl kökü oluyo jiletten dolayı canım çok candı ama dayanacaksın mecbur 😀😀 kıpkırmızı oluyo böyle aldıktan sonra 😀😀😀
Deletedmom_60 Zencefillikurabiye kendiniz 1 2 kez agda yapin duzelir birde oraya ozel sabun ve kremler var kullanin
Pemberuj 0000Bahar ay en güzeli ya ben manyak gibi hep jilete vurdum ilk agdamı yaptırdım işte 2 hafta önce çok acıdı ama değdi yani tertemiz bir ay boyunca 😀
dg1ozge Zencefillikurabiye ben şöyle düşünürdüm. Ordaki kadından utanacağıma kocamdan utanırdım. Sonuçta lazere de önce jiletletip gidiyorsun arkadaşım. Hiçbir şey olmaz git. Bir daha görmeyeceğin insanlar.
Aslanpars Zencefillikurabiye emla krem var uyusturucu anestezik etkili gitmeden sür 20 dk ya o bölgeyi uyusturuyor dini boyutunda da kıl ın mercimek kadar uzaması da günah günümüz şartlarında hijyen temizlik açısından öneririm lazeri.temizlik dinin kuralıdır dişçiye ağzımızı nasıl açıyorsak o şekilde düşün derim
Zencefillikurabiye Aslanpars size kim önerdi acaba bu kremi yan etkisi falan olur mu ? Birde işlemden ne kadar süre önce sürmem gerekir acaba ? Alıp denemek isterim
Senden-bokolmaz teachermom07 hangi dine mensupsunuz bilmiyorum ama müslüman muslumanj uyarmali tabiki .
Canan30 Zencefillikurabiye valahi bende sizin gibi gitmek istemedm hatta bana kendinde yapabilirsşn dedi denedm ama olmadı ilk ay için gittim lazeree jilet vur vur kalınlaştı kaşıntı sivilce oluşumu oldu bakalım nasıl olacak şimde 2çdefa gidicem diyorum allahım nasıl gidicem sonra rahatlıgına bakıyorum
Canan30 Zencefillikurabiye yok yok ne asla benim kıl köklerim bacagım inceydi asla bilmedm özel bölge jileten dolayı kalındı acıdı ama ağza gibi değil sonrasında hiç bişey olmadı da agdanın sonrasında bile yanma oluyor bunda olmuyor